4 Kes Hubungan Terlarang Yang Pernah Berlaku


4 Kes Hubungan Sedarah Yang Pernah Berlaku
Kes hubungan sedarah,antara ayah dan anak ibu dan anak,adalah perkara yang jarang jarang berlaku,namun ia bukan hal tabu yang bermakna tidak pernah berlaku langsung.
Banyak alasan di lakukan keduanya,mulai dari ancaman,hingga ugutan dilakukan,ada pula atas dasar suka sama suka.
Berikut adalah 4 kes hubungan sedarah yang pernah berlaku di nusantara .
1.Dirogol ayah kandung sejak kanak kanak hingga remaja.
Sulaiman nurdin bin johan 51 ditahan oleh anggota polis di kediamannya batu cave setelah di duga merogol anak kandungnya sejak empat tahun lalu hingga mangsa yang berusia 14 mengandung.
Sulaiman nurdin bin johan sempat menjadi buronan polis selama 3 bulan semenjak perlakuannya itu terbongkar oleh adik arwah isterinya yang duduk berhampiran rumahnya.
Mangsa yang mengadukan perlakuan ayahnya itu Kepada adik arwah ibunya selepas mengetahui dirinya hamil dua bulan.
2.Bayi hasil hubungan ibu & anak dibuang

Wanita 40 yang menghabiskan hidupnya hampir separuh dari usianya merantau di malaysia,telah di tangkap karena membuang bayi yang masih bertali pusat di duga hasil hubungan sedarahnya dengan anak kandungnya sendiri di lombok timur.
informasi dikutip dari lotim.com.wanita itu pertama kali di tiduri anak kandungnya 21 tahun sekitar dua tahun lalu selepas balik dari malaysia setelah 17 tahun tidak balik kekampung.
Menerut pengakuan anaknya.ia melakukan perkara itu sebanyak 6 kali,dan itu tidak dipaksa.
Setelah melahirkan bayi hasil hubungan sedarah itu,mereka kemudian membuangnya di tepi pantai ,hingga di temukan seorang nelayan.
Perkara itu terungkap atas tertinggalnya sekeping gambar di dalam beg bayi itu di letakkan.
3.Anak di rogol ayah dan Abang
Nasib malang menimpa seorang gadis yang periang 15, hamil akibat perbuatan ayah kandungnya dan kakek belah ibunya yang berkali kali di setubuhi selama lebih setahun.
Perbuatan itu pertama kali di lakukan oleh abang  mangsa 74 tahun pada september lalu 2014,yang dipaksa oleh ibunya sendiri,jika tidak mahu ia akan di halau dan diberhentikan sekolah.
Karna ketagih ,abang tersebut berulang kali melakukannya,hinggalah ternampak bapa kandung gadis itu sendiri.
Disangka ingin menolong melihat anak gadisnya di setubuhi bapa martuanya sendiri,justru ia juga meminta anaknya untuk melayaninya jika tidak mahu di buang dari keluarga.
4.Ayahku perogolku.
Seorang lelaki yang bekerja sebagai petugas keamanan,ditahan karena menghamili anak gadisnya yang berusia 17 tahun.
Terbongkarnya perlakuan itu berawal dari si ibu 43 yang curiga dengan keadaan perut anak gadisnya yang semakin hari semakin membesar.
Takut anak memiliki penyakit,mangsa kemudian di bawa ke klinik kesihatan untuk membuat pemeriksaan,dan alangkah terkejutnya si ibu, apabila doktor mengesahkan bahwa anaknya sudah mengandung 6 bulan lebih.
Setelah dipujuk baru anak gadisnya itu mengaku dirinya telah beberapa kali di rogol oleh ayahnya,mangsa di ungut tidak akan di beri uang sekolah dan dipukul jika tidak mahu melayani kemahuan ayahnya,

4 Kes Hubungan Terlarang Yang Pernah Berlaku 4 Kes Hubungan Terlarang Yang Pernah Berlaku Reviewed by Viral on 07:23:00 Rating: 5

No comments:

Propellerads
Powered by Blogger.